02 квітня 2025
Як повідомив голова правління АТ "Укрзалізниця" Олександр Перцовський, на сьогодні відновлено 90% пасажирських онлайн-сервісів, тривають роботи з повернення сервісів для вантажовідправників, які планують завершити у першій декаді квітня. Щоб мінімізувати незручності для пасажирів, на вокзалах Києва, Львова, Дніпра, Одеси, Харкова та інших міст відкрили 123 додаткові каси. За чотири доби через них продали 155 520 квитків.
В Укрзалізниці наголосили, що відновлення онлайн-сервісів здійснюється з ретельною перевіркою бекап-файлів на приховані загрози та впровадженням додаткових заходів кібербезпеки. У цьому процесі "Укрзалізниці" допомагають ІТ-фахівці державних органів і бізнесу.
Щоб підтримати пасажирів, які витрачали додатковий час у чергах, десятки українських брендів запропонували спеціальні знижки та бонуси власникам паперових квитків, придбаних під час відключення онлайн-системи.
Окрім продажу квитків, вже працюють онлайн-табло та система оформлення пільгових проїзних документів. Найближчим часом відновиться програма лояльності "Залізні друзі", повернуться всі накопичені бонуси та додаткові заохочення за незручності.
За інформацією Міністерства розвитку громад та територій України