09 грудня 2011
Державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців відділу економіки, агропромислового розвитку та державної реєстрації Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області - Тимошенко Наталія Юріївна.
Адреса: 16000, м. Новгород-Сіверський, вул. Б.Майстренка, 6
ІІІ поверх, кабінет №26
Прийом відвідувачів: щодня з 8-00 до 17-00, крім вихідних та святкових днів.
Обідня перерва: з 13-00 до 14-00.
Державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців відділу економіки, агропромислового розвитку та державної реєстрації Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області - Наконечний Юрій Петрович.
Адреса: 16200, Чернігівська область, смт. Короп, вул. Київська, 9.
Перелік адміністративних послуг у сфері державної реєстрації підприємництва, що надаються відділом економічної політики, розвитку інфраструктури та державної реєстрації Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області
Назва адміністративної послуги | Зразок формалізованого документу |
1. Надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в письмовій формі | |
2. Державна реєстрація фізичної особи – підприємця | |
3. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань | |
4. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця | |
5. Державна реєстрація створення юридичної особи | |
6. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань | |
7. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації | |
8. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації | |
9. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи | |
10. Державна реєстрація внесення змін про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань | |
11. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи | |
12. Надання документів, що містяться в реєстраційній справі, в паперовій формі. | |
13. Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи. | |
14. Державна реєстрація відміни рішення про припинення юридичної особи. | |
15. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи. | |
16. Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа. | |
17. Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту. | |
18. Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань | |
19. Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім громадського формування) |
0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб – за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою;
0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб – за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи-підприємця;
75 відсотків адміністративного збору – за державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі.
У разі відмови в державній реєстрації адміністративний збір не повертається.
Відповідно до ст. 36 Закону України від 15.05.2003 № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» у разі відмови в державній реєстрації адміністративний збір не повертається.
Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, фізичну особу - підприємця та громадське формування, що не має статусу юридичної особи, у тому числі змін до установчих документів, пов’язаних з приведенням їх у відповідність із законами.
Адміністративний збір не справляється за проведення державної реєстрації змін до відомостей про юридичних осіб та їхніх установчих документів, змін до відомостей про фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, пов’язаних із змінами в адміністративно-територіальному устрої України, а також зміни місцезнаходження юридичної особи, місця проживання фізичної особи у зв’язку із зміною назви (перейменуванням) скверів, бульварів, вулиць, провулків, узвозів, проїздів, проспектів, площ, майданів, набережних, мостів, інших об’єктів топоніміки населених пунктів.
У разі якщо законами визначено строк для приведення у відповідність до них, адміністративний збір не справляється при внесенні змін до відомостей, у тому числі змін до установчих документів, у строк, визначений цими законами.
Державні органи, у тому числі суди, органи Національної поліції, органи прокуратури, органи Служби безпеки України, органи Бюро економічної безпеки України, а також органи місцевого самоврядування та їхні посадові особи, Фонд гарантування вкладів фізичних осіб та неплатоспроможний банк або банк, щодо якого прийнято рішення про відкликання банківської ліцензії та ліквідацію банку з підстав, визначених частиною другою статті 77 Закону України "Про банки і банківську діяльність", що виводиться з ринку або ліквідується Фондом гарантування вкладів фізичних осіб, звільняються від справляння адміністративного збору за державну реєстрацію та від плати за надання відомостей з Єдиного державного реєстру через портал електронних сервісів.
За надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляється плата в такому розмірі:
- 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за надання виписки для проставлення апостилю та витягу в паперовій формі;
- 0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі;
- 75 відсотків плати, встановленої цією частиною за надання відповідного документа в паперовій формі - за надання витягу в електронній формі та документа в електронній формі, що міститься в реєстраційній справі.
Адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляються у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень.
Опитуванні з питань оптимізації діяльності центрів надання адміністративних послуг
: https://docs.google.com/forms/d/1auIPl8ZE4CUmHr2HntqNcheUe1HRj4nQ-UYTCtdzN8A/editПостанова Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 року №1133 «Про надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у скорочені строки»