02 грудня 2021

 ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

районної державної адміністрації

 08 січня 2025 року № 4

 

РЕГЛАМЕНТ

Новгород-Сіверської районної державної адміністрації

Чернігівської області

 

Загальні положення

 

1.  Регламент Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області (далі – Регламент) регулює організаційні та процедурні питання діяльності Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області (далі – районна державна адміністрація).

 

2.     Розгляд у районній державній адміністрації питань, що належать до її компетенції, зокрема, щодо делегованих районною радою повноважень, провадиться головою, першим заступником голови, заступниками голови районної державної адміністрації, керівником апарату районної державної адміністрації, апаратом районної державної адміністрації, структурними підрозділами районної державної адміністрації, а також консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, службами і комісіями, утвореними головою районної державної адміністрації.

 

3.     Робота районної державної адміністрації, її апарату та структурних підрозділів є відкритою і гласною, за винятком розгляду питань, що становлять державну таємницю або належать до конфіденційної інформації, що є власністю держави.

Районна державна адміністрація інформує громадськість про свою діяльність, залучає громадян до проведення перевірок, підготовки і розгляду питань, що належать до її компетенції.

Висвітлення діяльності районної державної адміністрації здійснюється в порядку, передбаченому законодавством.

 

4.  Розподіл обов'язків між посадовими особами районної державної адміністрації проводить голова Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області не пізніше одного місяця з дня призначення його на посаду з визначенням:

повноважень і функцій посадової особи;

структурних підрозділів районної державної адміністрації, діяльність яких контролюватиметься відповідною посадовою особою;

підприємств, установ та організацій, щодо яких посадова особа забезпечує реалізацію відповідно до законодавства державної політики;

порядку заміщення голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, його першого заступника, заступників голови, керівника апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області в разі їх відсутності.

 

5.  Положення про структурний підрозділ районної державної адміністрації зі статусом юридичної особи публічного права розробляється керівником такого підрозділу, погоджується із першим заступником, заступниками голови згідно з розподілом обов'язків, а також з начальником юридичного відділу апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області і затверджуються розпорядженням голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області.

Положення про структурний підрозділ районної державної адміністрації без статусу юридичної особи публічного права розробляється керівником такого підрозділу, погоджується із першим заступником, заступниками голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області,  керівником апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області згідно з розподілом обов'язків, а також з начальником юридичного відділу апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області і затверджуються розпорядженням голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області.

Положення про апарат Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області розробляється начальником юридичного відділу апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, погоджується з керівником апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області і затверджується розпорядженням голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області.

 

 Планування роботи

 

6.  Планування роботи районної державної адміністрації здійснюється з метою створення умов для послідовної, узгодженої діяльності її структурних підрозділів та апарату.

 

7. Робота районної державної адміністрації проводиться за перспективним (на рік), поточними (квартальними) планами роботи, що затверджуються розпорядженням голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, планом основних заходів на місяць, що затверджуються головою Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, планом основних заходів на тиждень, що підписується  керівником апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області.

8. Формування планів роботи районної державної адміністрації здійснюється відділом організаційної роботи апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області за пропозиціями структурних підрозділів районної державної адміністрації та її апарату, погодженими із першим заступником, заступниками голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, керівником апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області згідно з розподілом обов’язків.

Планування роботи районної державної адміністрації з підготовки проєктів регуляторних актів здійснюється з урахуванням статті 7 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

9.   Квартальні плани роботи включають проведення нарад, засідань колегії районної державної адміністрації, комісій та інших консультативно-дорадчих органів, організаційно-масових заходів, питання роботи з персоналом, взаємодії з органами місцевого самоврядування, питання відкритості в роботі органів виконавчої влади, здійснення контрольних функцій.

Порядок формування квартального плану роботи:

структурні підрозділи районної державної адміністрації, її апарату, а також зацікавлені територіальні органи центральних органів виконавчої влади вносять за 15 днів до початку нового кварталу першому заступнику, заступникам голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, керівнику апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області згідно з розподілом обов’язків конкретні пропозиції щодо питань, які доцільно включити до плану роботи районної державної адміністрації;

внесені пропозиції розглядаються, уточнюються, доповнюються першим заступником, заступниками голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, керівником апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області згідно з розподілом обов’язків і після погодження, не пізніше як за 10 днів до початку наступного кварталу, передаються відділу організаційної роботи апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області для формування проєкту плану роботи.

Квартальний план деталізується у планах основних заходів на місяць.

Аналогічно формується перспективний (на рік) план роботи районної державної адміністрації.

10. Плани роботи районної державної адміністрації передбачають заходи, спрямовані на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України та постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, доручень Прем'єр-міністра України, державних, регіональних, районних програм соціально-економічного та культурного розвитку, здійснення інших, визначених законами, а також делегованих Новгород-Сіверською районною радою повноважень, та забезпечення реалізації державної політики.

До планів роботи районної державної адміністрації включаються:

актуальні питання, пов'язані із здійсненням заходів із соціально-економічного розвитку району або окремих його адміністративно-територіальних одиниць, функціонуванням галузей господарського комплексу та розв'язанням проблем у соціальній сфері, поліпшенням діяльності місцевих органів виконавчої влади, їх взаємодією з органами місцевого самоврядування, що потребують розгляду на засіданні колегії районної державної адміністрації, нарадах у голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, першого заступника, заступників голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, керівника апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області та вжиття додаткових заходів;

перелік актів законодавства, розпоряджень голів Чернігівської обласної, Новгород-Сіверської районної державних адміністрацій, хід виконання яких розглядатиметься в порядку контролю;

основні організаційно-масові заходи, проведення яких забезпечується районною державною адміністрацією або за її участю.

Плани повинні містити питання:

підбиття підсумків діяльності районної державної адміністрації відповідно за рік, квартал з визначенням основних напрямів подальшої роботи;

діяльності структурних підрозділів районної державної адміністрації з виконання актів законодавства, розпоряджень голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області.

Підготовка до розгляду діяльності структурних підрозділів районної державної адміністрації, виконавчих комітетів місцевих рад як правило, передбачає проведення комплексної або цільової перевірки стану справ у структурному підрозділі, на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

У планах роботи районної державної адміністрації визначаються конкретні структурні підрозділи або посадові особи, відповідальні за здійснення запланованих заходів, а також строки їх здійснення.

 

11. Додаткові (позапланові) питання включаються до затвердженого плану роботи районної державної адміністрації за рішенням її голови.

Питання виключається з плану роботи районної державної адміністрації за рішенням її голови на підставі доповідної записки першого заступника, заступників голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, керівника апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області  згідно з розподілом обов’язків.

 

12. Робота структурних підрозділів районної державної адміністрації та її апарату проводиться за квартальним і місячним планами, що затверджуються першим заступником, заступниками голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, керівником апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області згідно з розподілом обов’язків.

Порядок планування роботи структурних підрозділів апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області встановлює керівник апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області.

Формування планів роботи структурних підрозділів районної державної адміністрації та апарату здійснюється з урахуванням положень пункту 10 цього Регламенту. Відповідальність за виконання планів роботи структурних підрозділів покладається на їх керівників.

Один примірник квартального плану структурних підрозділів передається до відділу організаційної роботи апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області.

 

13. Додаткові (позапланові) питання включаються до плану роботи структурного підрозділу та апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області і виключаються з нього за рішенням першого заступника, заступників голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, керівником апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області згідно з розподілом обов’язків.

 

14. Контроль за виконанням планів роботи районної державної адміністрації, структурних підрозділів та апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області здійснюється першим заступником, заступниками голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, керівника апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області згідно з розподілом обов’язків.

За результатами виконання планів роботи за усним або письмовим дорученням голови, першого заступника, заступників голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, керівника апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області згідно з розподілом обов’язків структурними підрозділами районної державної адміністрації та апаратом готуються аналітичні матеріали, що подаються голові, першому заступнику, заступникам голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, керівнику апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області згідно з розподілом обов’язків.

 

15.  Підготовка звітності районної державної адміністрації, передбаченої статтями 30 і 33 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", проводиться її апаратом на основі звітів структурних підрозділів районної державної адміністрації та її апарату, затверджених першим заступником, заступниками голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, керівником апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області згідно з розподілом обов’язків.

Зміст звітності визначається питаннями, що вирішуються районною державною адміністрацією, її структурними підрозділами.

Звіт про результати діяльності районної державної адміністрації розміщується на її офіційному вебсайті, єдиному державному вебпорталі відкритих даних та в медіа.

 

 Організація роботи апарату

Новгород-Сіверської районної державної адміністрації

 

16. Апарат Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області очолює керівник, який призначається на посаду головою Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області в порядку, передбаченому законодавством про державну службу.

У разі тимчасової відсутності керівника апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області його обов’язки виконує керівник самостійного структурного підрозділу апарату районної державної адміністрації згідно з відповідним розпорядженням голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області.

 

17.  Апарат Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області відповідно до покладених на нього завдань:

опрацьовує документи, що надходять до районної державної адміністрації, готує до них аналітичні, довідкові та інші матеріали, а також проєкти доручень голови, першого заступника, заступників голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, керівника апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області згідно з розподілом обов’язків;

здійснює опрацювання проєктів розпоряджень голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області та наказів керівника Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області; за дорученням голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області розробляє проєкти розпоряджень, а за дорученням керівника апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області – проєкти наказів;

перевіряє за дорученням голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області виконання актів законодавства, доручень Президента України, Прем'єр-міністра України, розпоряджень і доручень голів Чернігівської обласної, Новгород-Сіверської районної державних адміністрацій, рішень Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області структурними підрозділами районної державної адміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади (з питань здійснення повноважень районної державної адміністрації), вивчає та узагальнює досвід роботи зазначених органів і надає практичну допомогу в розв'язанні складних проблем, розробляє пропозиції щодо удосконалення їх діяльності; здійснює контроль за своєчасним поданням доповідей, інформаційних та інших матеріалів з питань виконання зазначених вище документів;

за дорученням голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області проводить аналіз роботи органів місцевого самоврядування у межах повноважень і в порядку, визначених законодавством, надає методичну та іншу практичну допомогу з удосконалення організації їх роботи, готує пропозиції щодо поглиблення взаємодії районної державної адміністрації з органами місцевого самоврядування для спільного вирішення питань економічного, соціального та культурного розвитку району;

здійснює правове забезпечення діяльності районної державної адміністрації, надає методичну та практичну допомогу, спрямовану на правильне застосування, неухильне додержання актів законодавства структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами районної державної адміністрації;

готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали з організаційних і кадрових питань, що розглядаються головою Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області;

проводить разом із структурними підрозділами районної державної адміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади аналіз соціально-економічного і суспільно-політичного становища у районі, розробляє та вносить голові районної державної адміністрації пропозиції щодо його поліпшення;

здійснює матеріально-технічне і господарсько-побутове забезпечення діяльності районної державної адміністрації; забезпечує дотримання режиму роботи в адміністративному будинку районної державної адміністрації; забезпечує організацію приймання-передачі інформації засобами електронного і поштового зв'язку відповідно до вимог законодавства, належний протипожежний стан у приміщеннях районної державної адміністрації та дотримання правил охорони праці;

здійснює заходи з технічного захисту інформації з обмеженим доступом;

провадить діяльність, пов'язану з державною таємницею, організовує та здійснює заходи щодо забезпечення режиму секретності у районній державній адміністрації відповідно до вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці;

забезпечує доступ запитувачів до публічної інформації у районній державній адміністрації;

виконує відповідно до цього Регламенту інші функції.

 

18. Апарат Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із структурними підрозділами районної державної адміністрації, Чернігівською обласною державною адміністрацією, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, а також з виконавчими органами місцевих рад.

 

19. Організація роботи апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області здійснюється відповідно до Регламенту та положення про апарат Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, що затверджуються розпорядженнями голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області.

 

20. Згідно з розпорядженням голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області встановлюється єдиний режим роботи апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області та її структурних підрозділів.

 

Кадрова робота

21.  Кадрова робота в районній державній адміністрації спрямовується на комплексне вирішення питання щодо комплектування місцевих органів виконавчої влади висококваліфікованими і компетентними працівниками.

 

22.   Організація роботи з персоналом в апараті Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області та структурних підрозділах без статусу юридичної особи публічного права здійснюється за затвердженим керівником апарату районної державної адміністрації річним планом, що передбачає здійснення заходів з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників, а також з інших питань управління персоналом.

Організація роботи з управління персоналом у структурних підрозділах Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області зі статусом юридичної особи публічного права здійснюється за затвердженим керівником такого підрозділу річним планом, що передбачає здійснення заходів з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників, а також з інших питань управління персоналом.

 

23.  Організацію роботи з персоналом в апараті Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області та її структурних підрозділах без статусу юридичної особи публічного права здійснює відділ управління персоналом апарату районної державної адміністрації.

У структурних підрозділах Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області зі статусом юридичної особи публічного права залежно від чисельності персоналу утворюється структурний підрозділ або вводиться посада спеціаліста з питань персоналу, а у структурних підрозділах районної державної адміністрації зі статусом юридичної особи публічного права, чисельність працівників яких становить менше 10 осіб, обов’язки служби управління персоналом можуть бути покладені на одного з державних службовців за рішенням його керівника.

Робота з персоналом в апараті та структурних підрозділах районної державної адміністрації проводиться відкрито і спрямовується на всебічне вивчення та врахування можливостей працівників, найбільш повне застосування їх здібностей, розвиток ініціативності, створення атмосфери зацікавленості у професійному зростанні.

 

24. Прийняття на державну службу до районної державної адміністрації та звільнення з державної служби здійснюється в порядку, встановленому законодавством про державну службу.

Прийняття працівників на роботу до районної державної адміністрації на посади, які не віднесені до категорій посад державних службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства.

 

25.  На посади, передбачені номенклатурою посад працівників, які повинні мати допуск до роботи з таємними документами, можуть бути призначені лише особи, яким в установленому порядку оформлено допуск до державної таємниці.

 

26.  Для визначення якості виконання поставлених завдань, а також з метою прийняття рішення щодо преміювання, планування кар’єри державних службовців, виявлення потреби у професійному навчанні результати їх службової діяльності щороку підлягають оцінюванню в порядку, встановленому законодавством про державну службу.

 

27. Районна державна адміністрація розглядає, вносить в установленому порядку пропозиції щодо нагородження державними нагородами, нагородами Кабінету Міністрів України, відзнаками обласної державної адміністрації, обласної, районної рад, приймає рішення щодо нагородження відзнаками районної державної адміністрації.

 

28.   На кожного прийнятого на роботу до районної державної адміністрації працівника оформляється особова справа.

 

29. Відповідальність за реалізацію державної політики з питань управління персоналом в апараті Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області та її структурних підрозділах (добір персоналу, планування та організацію заходів з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців, документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення) несуть служби управління персоналом апарату та структурних підрозділів районної державної адміністрації.

 

Організація роботи з документами та контролю за їх виконанням

 

30. Організація роботи з документами в районній державній адміністрації здійснюється в порядку, передбаченому Інструкцією з діловодства у Новгород-Сіверській районній державній адміністрації Чернігівської області (далі – Інструкція з діловодства), що затверджена розпорядженням голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області від 15 травня 2020 року №127 (зі змінами).

Організація роботи з документами, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється в установленому законодавством порядку.

 

31.  Відповідальність за організацію виконання документів несуть голова, перший заступник, заступники голови, керівник апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області (відповідно до розподілу обов’язків) та керівники її структурних підрозділів.

 

32.  Контроль за виконанням здійснюється стосовно зареєстрованих документів, де встановлено завдання або які містять питання, що потребують  вирішення, згідно з Порядком організації та здійснення контролю за виконанням документів у районній державній адміністрації, затвердженим розпорядженням голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області від 11 серпня 2023 року №132.

 

33. Обов'язковому контролю підлягає виконання завдань, визначених законами України, постановами Верховної ради України, актами і дорученнями Президента України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем'єр-міністра України, розпорядженнями голови обласної, районної державних адміністрацій, розгляд звернень комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень народних депутатів України, депутатів місцевих рад.

Контроль за виконанням завдань, визначених законами України, постановами Верховної ради України, актами і дорученнями Президента України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем'єр-міністра України, розпорядчими документами та дорученнями керівництва обласної, районної державних адміністрацій, а також за розглядом звернень комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень народних депутатів України,  депутатів місцевих рад, інших документів, наданням відповідей на запити на публічну інформацію та скарги запитувачів публічної інформації, що надійшли до районної державної адміністрації, здійснюється відділом забезпечення доступу до публічної інформації, контролю та документообігу апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, за розглядом звернень громадян – юридичним відділом апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області.

 

34.  Для здійснення контролю за виконанням актів законодавства, доручень Президента України, Прем'єр-міністра України, розпоряджень голови Чернігівської обласної, Новгород-Сіверської районної державних адміністрацій розробляється у разі потреби план контролю, де визначаються проміжні контрольні строки виконання завдань; структурні підрозділи районної державної адміністрації, які відповідають за організацію виконання окремих завдань; структурний підрозділ, який забезпечує координацію роботи з організації і контролю за виконанням у цілому. План контролю затверджує перший заступник, заступники голови, керівник апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області згідно із розподілом обов'язків.

 

35. Контроль за виконанням актів законодавства, доручень Президента України, Прем’єр-міністра України, розпорядчих документів голови Чернігівської обласної, Новгород-Сіверської районної державних адміністрацій, керівника апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, розглядом звернень комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень народних депутатів та депутатів місцевих рад здійснюються шляхом:

аналізу і узагальнення у визначені строки письмової інформації виконавців про стан виконання документів у цілому або окремих встановлених ними завдань, що надходить від виконавців;

систематичного аналізу статистичних та інших даних, що характеризують стан виконання документів;

проведення перевірок організації і стану виконання завдань безпосередньо на місцях;

розгляду питань діяльності (заслуховування звітів) виконавців на засіданнях колегії районної державної адміністрації, нарадах у голови, першого заступника, заступників голови, керівника апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області щодо виконання поставлених завдань.

 

36. Аналітичні та інформаційні матеріали щодо стану виконання документів у цілому або окремих передбачених ними завдань у разі встановлення проміжних контрольних строків подаються голові Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області або його першому заступнику, заступникам голови, керівнику апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області (згідно з розподілом обов'язків) не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку, визначеного актом законодавства, дорученням Президента України, Прем'єр-міністра України, розпорядженням голови Чернігівської обласної, Новгород-Сіверської районної державних адміністрацій або планом контролю.

За результатами розгляду матеріалів, що містять відомості про можливий зрив своєчасного чи у повному обсязі виконання документа у цілому або передбаченого ним окремого завдання, голова Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, перший заступник, заступники голови, керівник апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області (згідно з розподілом обов'язків) дає доручення виконавцям вжити додаткових заходів для усунення причини.

 

37.  Інформацію (звіт) про стан виконання документів, що подається відповідно до Чернігівської обласної державної адміністрації, інших органів виконавчої влади вищого рівня підписує голова Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області.

Підписання документів здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства.

 

38. Зняття з контролю виконання документа проводиться на підставі письмової інформації (звіту) керівника структурного підрозділу або іншого документа, що підтверджує його виконання, про його повне виконання за письмовим погодженням голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області або  першого заступника, заступників голови, керівника апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області згідно з розподілом обов'язків.

 

Організація розгляду звернень громадян  та проведення

особистого прийому громадян

 

39.  Районна державна адміністрація організовує в установленому порядку розгляд звернень громадян: пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг.

Організація розгляду звернень громадян, у тому числі ведення діловодства та проведення особистого прийому громадян, покладається на юридичний відділ апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області.

Діловодство за зверненнями громадян ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348 (зі змінами і доповненнями).

 

40.  Порушені у зверненнях громадян питання розглядаються головою Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, його першим заступником, заступниками, керівником апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області (згідно з розподілом обов'язків), керівниками відповідних структурних підрозділів районної державної адміністрації. Відповіді за результатами розгляду звернень громадян готують відповідні структурні підрозділи районної державної адміністрації або її апарату.

 

41. Особистий прийом громадян проводить голова, перший заступник, заступники голови, керівник апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області (згідно з розподілом обов'язків), керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації згідно з графіками, що затверджуються розпорядженням голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, оприлюднюються на офіційному сайті та в медіа.

Графік особистого прийому громадян містить інформацію про посадових осіб, які проводять прийом, дні і години прийому.

Виїзні прийоми громадян посадовими особами Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області проводяться відповідно до графіка, затвердженого головою Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області.

 

42. Юридичний відділ апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області контролює терміни виконання доручень щодо розгляду звернень громадян, щоквартально аналізує роботу з розгляду звернень, узагальнює пропозиції, що містяться в них, розробляє рекомендації, спрямовані на усунення причин виникнення обґрунтованих заяв та скарг громадян, контролює вирішення порушених у них питань.

 

43. Розгляд звернень громадян щодо надання безоплатної первинної правової допомоги, організація особистого прийому таких громадян здійснюються відповідно до Закону України "Про безоплатну правову допомогу".

44.    Розгляд заяв (клопотань) і скарг громадян, що належать до предмета регулювання Закону України "Про адміністративну процедуру" здійснюється в порядку, встановленому зазначеним Законом.

 

Організація правового забезпечення

діяльності районної державної адміністрації

 

45. Правове забезпечення діяльності районної державної адміністрації, а також надання методичної та практичної допомоги з правових питань здійснює юридичний відділ апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області районної державної адміністрації (далі – юридичний відділ).

З питань правового забезпечення діяльності районної державної адміністрації юридичний відділ апарату підпорядковується її голові, а з питань організації роботи апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області – керівникові апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області.

 

46  У своїй діяльності юридичний відділ керується Конституцією та законами України, а також указами Президента України, актами Кабінету Міністрів України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, розпорядженнями голів Чернігівської обласної, Новгород-Сіверської районної державних адміністрацій.

 

47. Основними завданнями юридичного відділу є:

правове забезпечення діяльності районної державної адміністрації;

організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування і неухильне додержання вимог актів законодавства структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами районної державної адміністрації;

підготовка інформаційних, довідкових та інших матеріалів з питань застосування законодавства.

 

48.  Юридичний відділ відповідно до покладених на нього завдань:

забезпечує відповідність законодавству проєктів розпоряджень голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, наказів керівника апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, рішень колегії, а також інших актів районної державної адміністрації;

проводить правову експертизу проєктів розпоряджень голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, наказів керівника апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, готує висновки правової експертизи у разі їх невідповідності актам законодавства та подає пропозиції щодо приведення таких проєктів у відповідність до вимог законодавства;

визначає, чи є розпорядження голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області нормативно-правовими актами і підлягають державній реєстрації в органах юстиції;

надає методичну допомогу працівникам апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, працівникам виконавчих комітетів місцевих рад щодо правильного застосування норм законодавства під час виконання покладених на них завдань, функціональних обов'язків і делегованих повноважень;

представляє інтереси районної державної адміністрації у судах та інших державних органах під час розгляду правових питань або спорів;

виконує інші функції з правового забезпечення діяльності районної державної адміністрації відповідно до цього Регламенту та положення про юридичний відділ, що затверджується розпорядженням голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області.

 

49. Начальник юридичного  відділу апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області:

здійснює керівництво роботою юридичного відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань;
бере участь у нарадах і засіданнях, що проводяться у районній державній адміністрації; 
організовує роботу працівників юридичного відділу, дає відповідні  доручення щодо виконання покладених на відділ завдань, вносить пропозиції стосовно заохочення працівників відділу та притягнення їх до відповідальності згідно із законодавством;
виконує інші передбачені законодавством функції. 

 

Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи, служби і комісії районної державної адміністрації

 

50.     Для сприяння здійсненню повноважень районної державної адміністрації голова Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області утворює консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи (колегію, ради, робочі групи тощо), служби та комісії. Завдання, функції та персональний склад таких органів визначає голова Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області.

З метою забезпечення участі громадян в управлінні державними справами при районній державній адміністрації відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року №996 "Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики" утворюється громадська рада.

Засідання створених при районній державній адміністрації комісій, інших консультативних, дорадчих та допоміжних органів проводяться згідно з планами, а також у разі потреби. Підготовка, проведення і документальне оформлення цих засідань забезпечується особами, визначеними керівниками зазначених органів.

Рішення зазначених органів оформляються протоколами.

 

51.  Для узгодженого розгляду питань, що належать до компетенції районної державної адміністрації, обговорення найважливіших напрямів її діяльності утворюється колегія районної державної адміністрації (далі – колегія).

До складу колегії входять:

голова Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області (голова колегії), перший заступник та заступники голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, керівник апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації (за визначенням голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області),

у разі потреби - керівники територіальних органів центральних органів виконавчої влади, голова Новгород-Сіверської районної ради, інші посадові особи органів місцевого самоврядування (за згодою),

за пропозицією громадських об’єднань, творчих спілок, підприємств, наукових установ та інших організацій – їх представники.

 

52.  Засідання колегії вважається правоможним, коли на ньому присутні не менш як дві третини загальної кількості її членів.

Засідання колегії проводяться відповідно до плану роботи районної державної адміністрації, позачергові – за потреби.

 

53. Рішення колегії приймається з кожного питання порядку денного відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів колегії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого.

За рішенням головуючого може бути застосована процедура таємного голосування.

Рішення колегії оформляється протоколом, що підписується головуючим на засіданні та працівником, який веде протокол. Ведення протоколу здійснює відділ забезпечення доступу до публічної інформації, контролю та документообігу апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області.

Рішення колегії можуть бути реалізовані шляхом видання відповідного розпорядження голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області.

 

54. Апарат Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області здійснює організаційне забезпечення засідань колегії, у тому числі технічний запис.

 

55.     Підготовка та проведення засідань колегії здійснюється згідно з Положенням про колегію Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, розробленим відповідно до Типового положення про колегію міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади і місцевої державної адміністрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 жовтня 2003 року №1569 (зі змінами і доповненнями) та цим Регламентом.

 

Порядок підготовки та проведення нарад

 

56.  Голова, перший заступник, заступники голови, керівник апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації проводять наради з метою оперативного розгляду та вирішення питань, що належать до їх компетенції.

 

57.   Організація проведення нарад у голови, першого заступника, заступників голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області та керівника апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області покладається на апарат або відповідні структурні підрозділи районної державної адміністрації.

Порядок проведення наради затверджується відповідною посадовою особою.

Щотижневі наради, що проводяться у голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, протоколюються відділом забезпечення доступу до публічної інформації, контролю та документообігу апарату районної державної адміністрації. Питання щодо протоколювання заходів під головуванням першого заступника, заступників голови, керівника апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області вирішується і здійснюється працівниками, визначеними ними.

 

58.  Порядок денний, аналітичні довідки про стан справ надсилаються учасникам наради завчасно, з додаткових (позапланових) питань – подаються у день проведення заходу.

 

59.  Прийняті на нарадах рішення оформляються протоколами не пізніше, ніж у триденний строк. Протоколи оформлюються відповідно до Інструкції з діловодства.

 

60.   За результатами розгляду питань можуть видаватися в установленому порядку розпорядження, доручення голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, доручення першого заступника, заступників голови, керівника апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, накази керівника апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації.

 

61.  Право офіційно повідомляти медіа про порядок денний і підсумки розгляду питань на нарадах має уповноважена головою Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області посадова особа.

 

62.  Підготовка приміщення до нарад, інше господарське забезпечення здійснюється відділом бухгалтерського обліку, звітності та матеріально-господарського забезпечення апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області спільно з підрозділами районної державної адміністрації, відповідальними за підготовку і проведення наради.

 

 Порядок внесення та розгляду проєктів розпоряджень голови

Новгород-Сіверської районної державної адміністрації

Чернігівської області

 

63.  Голова Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області на виконання актів законодавства, доручень Президента України, Прем’єр-міністра України, за власною ініціативою видає одноособово в межах повноважень районної державної адміністрації розпорядження.

 

64.   Проєкти розпоряджень голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області (далі – проєкти розпоряджень) готують структурні підрозділи районної державної адміністрації, її апарату, а також територіальні органи центральних органів виконавчої влади.

 

65.  У разі, коли розроблення проєкту розпорядження доручено кільком структурним підрозділам районної державної адміністрації чи її апарату або іншому органу, головним розробником є виконавець, зазначений у резолюції першим.

 

66.     Проєкти розпоряджень підлягають обов'язковому погодженню із зацікавленими структурними підрозділами районної державної адміністрації, а у разі потреби – з іншими органами.

Якщо проєкт розпорядження стосується розвитку конкретної територіальної громади, такий проєкт надсилається відповідному органу місцевого самоврядування для розгляду та внесення пропозицій.

Головний розробник самостійно визначає заінтересовані структурні підрозділи районної державної адміністрації, її апарату та інші органи, виходячи із змісту основних положень проєкту розпорядження.

Головний розробник організовує, спрямовує і координує роботу заінтересованих структурних підрозділів районної державної адміністрації, її апарату та інших органів з розроблення проєкту розпорядження, вживає вичерпних заходів для врегулювання розбіжностей у їх позиціях щодо проєкту (проводить консультації, узгоджувальні наради, робочі зустрічі тощо), отримує від них інформаційно-аналітичні та інші необхідні матеріали.

Заінтересовані структурні підрозділи районної державної адміністрації, її апарату та інші органи за зверненням головного розробника у визначений ним строк беруть участь в опрацюванні та погодженні проєкту розпорядження.

Проєкти розпоряджень погоджуються шляхом їх візування керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації, її апарату, інших органів, яких стосується документ, першим заступником, заступниками голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, керівником апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області згідно з розподілом обов’язків. При цьому зазначається посада, власне ім'я та прізвище особи, яка візує проєкт розпорядження, а також дата візування. Візування проставляється на зворотному боці останнього аркуша проєкту розпорядження.

Проєкти розпоряджень, що розробляються на виконання актів законодавства та доручень Президента України, Прем'єр-міністра України, погоджуються не пізніше, ніж у дводенний строк після їх подання головним розробником.

Якщо заінтересовані структурні підрозділи районної державної адміністрації, її апарату та інші органи не висловили своєї позиції щодо проєкту розпорядження у визначений головним розробником строк, такий проєкт вважається погодженим без зауважень.

За результатами погодження проєкту розпорядження головним розробником готується довідка про погодження проєкту розпорядження (додаток 1), де зазначаються заінтересовані структурні підрозділи районної державної адміністрації, її апарату, інші органи, що:

погодили проєкт розпорядження без зауважень;

висловили зауваження (пропозиції), враховані головним розробником;

висловили зауваження (пропозиції), враховані частково головним розробником;

висловили зауваження (пропозиції), не враховані головним розробником;

не висловили своєї позиції щодо проєкту розпорядження.

Довідка про погодження проєкту розпорядження може не готуватись у разі, коли проєкт розпорядження стосується кадрових, організаційних (внутрішніх) питань діяльності районної державної адміністрації.

Оригінал довідки про погодження проєкту розпорядження зберігаються в районній державній адміністрації разом з оригіналом відповідного розпорядження, копії документів погодження проєкту розпорядження – в архівних справах головного розробника.

 

67.     Неврегульовані розбіжності у позиціях заінтересованих структурних підрозділів районної державної адміністрації, її апарату та інших органів щодо проєкту розпорядження оформляються головним розробником у вигляді протоколу узгодження позицій (додаток 2), який підписує керівник структурного підрозділу районної державної адміністрації, її апарату, іншого органу, який є головним розробником.

 

68.     Головний розробник готує пояснювальну записку до проєкту розпорядження (додаток 3), що повинна містити необхідні розрахунки, обґрунтування і прогнози соціально-економічних та інших результатів реалізації виданого розпорядження.

До пояснювальної записки у разі потреби можуть додаватися інформаційно-довідкові матеріали (таблиці, графіки тощо).

Загальний обсяг пояснювальної записки не повинен перевищувати чотирьох аркушів.

Пояснювальна записка не подається до проєктів розпоряджень з кадрових питань, питань внесення змін до складу консультативно-дорадчих та інших допоміжних органів або з інших організаційних питань.

Подання пояснювальної записки до проєктів розпоряджень нормативного характеру, у тому числі регуляторних актів, є обов'язковим.

Оригінал пояснювальної записки зберігається в районній державній адміністрації разом з оригіналом відповідного розпорядження.

 

69.     У разі, коли проєкт розпорядження, що готується, тягне за собою зміни або доповнення до інших розпоряджень, такі зміни або доповнення включаються в текст проєкту або подаються у вигляді проєкту окремого розпорядження одночасно з основним проєктом. До таких проєктів розпоряджень додається порівняльна таблиця (додаток 4), де зазначаються положення (норми) розпорядження, що є чинними, а також пропозиції стосовно викладення їх у новій редакції.

 

70.     У разі проведення публічного обговорення проєкту розпорядження головний розробник вносить його разом із довідкою, де зазначаються особи, які були залучені до такого обговорення, його результати, а також рішення щодо врахування пропозицій чи обґрунтування їх відхилення в цілому або частково.

 

71.     Проєкт розпорядження із соціально-економічних питань, як правило, має вступну частину (преамбулу), де наводяться результати аналізу стану справ і причини виникнення недоліків у розв'язанні відповідних проблем, визначається мета видання розпорядження.

Нормативні положення та завдання суб'єктам відносин, передбачені у проєкті розпорядження, повинні бути конкретними і реальними, спрямованими на досягнення у найкоротший строк визначеної мети та містити, у разі потреби, перелік виконавців і строки виконання завдань.

У проєкті розпорядження можуть передбачатися, у разі потреби, проміжні контрольні строки інформування районної державної адміністрації про хід виконання встановлених завдань.

Проєкти розпоряджень з питань соціально-економічного розвитку району, у разі потреби, попередньо обговорюються на засіданнях колегії районної державної адміністрації.

 

72.     У разі розроблення проєкту розпорядження, що має ознаки регуляторного акта, головний розробник проводить аналіз його регуляторного впливу відповідно до вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" за Методикою проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року №308 (зі змінами і доповненнями).

Головний розробник разом з проєктом розпорядження, що має ознаки регуляторного акта, подає:

копію рішення спеціально уповноваженого органу про його погодження або копію рішення апеляційної регуляторної комісії про задоволення скарги головного розробника щодо відмови зазначеного органу в погодженні проєкту акта разом з аналізом його регуляторного впливу;

копію повідомлення про оприлюднення проєкту.

 

73.     Підготовлений проєкт розпорядження підписується керівником органу, який є головним розробником, та вноситься голові Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області разом з документами, передбаченими пунктами 66 –72 Регламенту.

За дорученням голови, першого заступника, заступників голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, керівника апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області згідно з розподілом обов’язків проводиться опрацювання внесеного проєкту розпорядження в її апараті та у разі потреби здійснюється редагування його тексту.

Строк опрацювання проєкту розпорядження в апараті Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області не повинен перевищувати 15 робочих днів. У разі потреби зазначений строк може бути продовжено на обґрунтоване прохання посадової особи районної державної адміністрації.

 

74.     Проєкти розпоряджень підлягають обов'язковій правовій експертизі в юридичному відділі.

У разі, коли проєкт розпорядження подано апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області з порушенням визначених у цьому розділі вимог, юридичний відділ доповідає про це керівникові апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, який у дводенний строк супровідним листом за своїм підписом (додаток 5) повертає головному розробникові проєкт розпорядження та матеріали до нього.

Юридичний відділ опрацьовує поданий проєкт розпорядження, зокрема, проводить його правову експертизу, вносить поправки, пов'язані з приведенням проєкту розпорядження у відповідність до вимог нормопроєктувальної техніки, а також у разі потреби редагує проєкт розпорядження.

Юридичний відділ під час проведення правової експертизи:

перевіряє проєкт розпорядження на відповідність Конституції та законам України, іншим актам законодавства;

оцінює ефективність обраного правового шляху врегулювання проблеми;

перевіряє проєкт розпорядження на відповідність вимогам, встановленим цим Регламентом, а також повноту погодження із зацікавленими органами.

У разі виявлення невідповідності проєкту розпорядження чи його окремих положень актам законодавства юридичний відділ готує зауваження до такого проєкту та повертає його на доопрацювання головному розробникові з відповідними пропозиціями. У разі, коли недоліки проєкту розпорядження не можуть бути усунені шляхом доопрацювання, юридичний відділ готує висновок (додаток 6).

Проєкт розпорядження, у тексті якого містяться посилання на нормативно-правові акти, подається для проведення правової експертизи разом з текстами зазначених актів.

 

75.     Якщо під час опрацювання проєкту розпорядження виявлено необхідність внесення до нього істотних змін, проєкт повертається для доопрацювання та повторного погодження.

 

76.   Проєкт розпорядження візується в обов’язковому порядку першим заступником, заступниками голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, який відповідає за його підготовку, начальниками юридичного відділу, відділу забезпечення доступу до публічної інформації, контролю та документообігу апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, іншими працівниками районної державної адміністрації, які здійснювали його опрацювання, та передається керівнику апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області. Проєкти розпоряджень з основної діяльності, адміністративно-господарських, кадрових питань також візує головний спеціаліст юридичного відділу апарату Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області – уповноважена особа районної державної адміністрації з питань запобігання та виявлення корупції.

 

77.     Розпорядження голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області ненормативного характеру (крім адміністративних актів) набирають чинності з моменту їх видання, якщо самими розпорядженнями не встановлено більш пізній строк набрання чинності. Розпорядження доводяться до їх виконавців, а у разі потреби – оприлюднюються.

Розпорядження голови районної державної адміністрації нормативно-правового характеру підлягають державній реєстрації в органах юстиції згідно з Положенням про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, органів господарського управління та контролю, що стосуються прав, свобод і законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року №731 (зі змінами і доповненнями).

Розпорядження голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області нормативно-правового характеру набирають чинності після реєстрації, з дня їх оприлюднення, якщо самими актами не встановлено більш пізній строк введення їх у дію.

Розпорядження голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області, що стосуються прав та обов'язків громадян або мають загальний характер, підлягають оприлюдненню і набирають чинності з дня їх оприлюднення, якщо самими актами не встановлено більш пізній строк набрання чинності.

Розпорядження голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області оприлюднюються в порядку, передбаченому Законом України "Про доступ до публічної інформації".

Додатки до розпоряджень голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області є невід'ємною частиною таких розпоряджень і підписуються керівником структурного підрозділу районної державної адміністрації або її апарату, який є головним розробником.

Розпорядження голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області надсилаються заінтересованим органам, підприємствам, установам та організаціям і посадовим особам згідно із списком розсилки, що надається головним розробником, та оприлюднюються на офіційному вебсайті районної державної адміністрації в установленому головою Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області порядку.

Головний розробник забезпечує відповідно до вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" здійснення відстеження результативності прийнятого розпорядження.

Адміністративні акти районної державної адміністрації приймаються, набирають чинності, припиняють дію та виконуються з урахуванням вимог, встановлених Закону України "Про адміністративну процедуру".

 

Публічне обговорення проєкту розпорядження

голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області

 

78. Проєкт розпорядження, що стосується життєвих інтересів широких верств населення відповідної адміністративно-територіальної одиниці, прав, свобод і законних інтересів громадян, передбачає затвердження районної програми економічного, соціального, культурного розвитку, а також має важливе соціально-економічне значення для її розвитку, може бути винесений для публічного обговорення на будь-якому етапі підготовки.

 

79.  Рішення про проведення публічного обговорення проєкту розпорядження приймає голова Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області на підставі пропозиції головного розробника або за власною ініціативою.

Пропозиція щодо проведення публічного обговорення проєкту розпорядження повинна містити обґрунтування необхідності обговорення та інформацію про джерела фінансування його проведення, стислий зміст, мету та очікувані результати видання розпорядження.

Пропозиція підписується головним розробником та візується керівниками заінтересованих структурних підрозділів районної державної адміністрації чи її апарату або іншими органами.

До пропозиції додаються проєкт розпорядження, завізований керівником органу, що є головним розробником, та план проведення публічного обговорення.

У плані проведення публічного обговорення зазначається:

які верстви та групи населення повинні взяти участь в обговоренні;

яких результатів необхідно досягти;

які заходи передбачено здійснити в ході обговорення;

строк проведення обговорення.

Проєкт розпорядження, що має ознаки регуляторного акта, оприлюднюється у порядку та у спосіб, передбаченими статтями 9, 12, 13 і 20 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

 

80.  Організація проведення публічного обговорення покладається на головного розробника.

Головний розробник подає сектору інформаційної діяльності, цифрового розвитку та комунікацій з громадськістю Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області проєкт розпорядження разом з планом проведення публічного обговорення, обґрунтуванням необхідності його видання та інформацією про контактні телефони і адресу головного розробника.

Публічне громадське обговорення проєкту розпорядження проводиться відповідно до Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року №996.

 

81.  Пропозиції та зауваження, що надійшли в процесі публічного обговорення проєкту розпорядження, розглядаються головним розробником, узагальнюються та враховуються під час доопрацювання проєкту.

Доопрацювання проєкту розпорядження за результатами обговорення може бути підставою для звернення головного розробника щодо продовження строку внесення такого проєкту до районної державної адміністрації.

 

 Взаємовідносини районної державної адміністрації

з іншими органами державної влади та органами

 місцевого самоврядування

 

82. Взаємовідносини районної державної адміністрації з іншими органами державної влади та органами місцевого самоврядування здійснюються в установленому законами порядку з метою чіткого і злагодженого їх функціонування та забезпечення належного виконання покладених на районну державну адміністрацію завдань.

 

83. Контроль за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади здійснюється у встановленому законодавством порядку.

 

84.    Районна державна адміністрація готує та подає зауваження і пропозиції з питань розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць до проєктів актів законодавства, що розробляються іншими органами.

З метою врахування громадської думки щодо проєкту акта законодавства з питань розвитку конкретної адміністративно-територіальної одиниці, що надійшов від інших державних органів для погодження районною державною адміністрацією, може бути проведене його громадське обговорення.

 

85.    Голова Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області у разі потреби погоджує рішення про визначення пріоритетів та плани роботи структурних підрозділів територіальних органів центральних органів виконавчої влади (крім рішень про визначення пріоритетів та планів роботи територіальних органів Національної поліції України, Антимонопольного комітету, Державної служби статистики, Державної аудиторської служби в разі їх утворення).

 

Начальник відділу організаційної роботи

апарату Новгород-Сіверської районної

державної адміністрації Чернігівської області                                                                                                                                                    Ірина ВОРОНЬКО