back

Рівень роботи із зверненнями громадян – важливий критерій оцінки службових осіб

27 жовтня 2021

27 жовтня в.о. голови районної державної адміністрації Олександр Хілько провів засідання її колегії.

 

Учасники засідання розглянули стан виконання вимог чинного законодавства про звернення громадян.

 

За інформацією Наталії Разумейко, керівника апарату районної державної адміністрації, всього до районної державної адміністрації протягом 9 місяців поточного року надійшло 138 звернень, порушено 138 питань, що на 26 більше, ніж у відповідному періоді 2020 року. На особистому прийомі голови районної державної адміністрації зареєстровано 3 звернення, у минулому році - 8. На «Гарячу телефонну лінію» голови районної державної адміністрації звернувся 1 громадянин.

 

Найбільше було порушено питань, що стосуються соціального захисту населення – 103 (2020 рік - 38) або 74,5% від загальної кількості питань, земельних відносин та аграрної політики – 8 (2020 рік - 21) або 5,8%, комунального господарства – 4 (0,72%) (2020 рік - 4), житлової політики, захисту прав дітей, праці та заробітної плати,  екології, діяльності підприємств,  сімейної політики, транспорту і зв'язку, культури, державного будівництва – по 2, забезпечення законності, адміністративно-територіального устрою, освіти, діяльності органів місцевого самоврядування, діяльності підприємств – по 1.

 

Відбулися виїзні дні особистого прийому громадян голови районної державної адміністрації у смт. Понорниця Новгород-Сіверського району із залученням спеціалістів структурних підрозділів районної державної адміністрації. Під час зустрічі до керівництва звернулися 4 громадяни, розглянуто 4 питання. Громадян цікавили питання передачі безгосподарського майна в комунальну власність Понорницької територіальної громади, причини відмови у призначенні субсидії, збереження мережі гуртків закладу позашкільної освіти, визначення першочерговості на працевлаштування при вивільненні персоналу закладу загальної середньої освіти в разі реорганізації чи ліквідації. На всі питання надано роз’яснення.

Під час зустрічі у смт. Короп Новгород-Сіверського району до керівництва районної державної адміністрації звернулися 2 громадянина, розглянуто 2 питання. Були підняті питання про порядок отримання земельних ділянок в особисту власність, причини закриття аптеки в с. Карильське Коропської територіальної громади. На всі питання надано роз’яснення.

 

«Рівень роботи службових осіб із зверненнями громадян розглядається як важливий критерій оцінки їх професійного рівня, відповідності займаній посаді», - наголосила Наталія Разумейко, адже кожний факт невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу чи службової особи, глибоко аналізується,  по кожному приймаються відповідне рішення.

 

Сектор інформаційної діяльності, цифрового розвитку

та комунікацій з громадськістю районної державної адміністрації