back

Про стан роботи із зверненнями громадян протягом листопада 2017 року

07 грудня 2017

Упродовж листопада 2017 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 8 (-10 у порівнянні з відповідним періодом минулого року) звернень.

Письмових звернень отримано 5. На особистий прийом до виконуючого обов’язки голови районної державної адміністрації звернулися 2 громадян, на ”Гарячу телефонну лінію” додзвонилася 1 особа.

На 5 (63%) питань надані роз’яснення, 3 (37%) звернення перебувають у стадії розгляду.

Усього в зверненнях, що надійшли до районної державної адміністрації, було порушено 8 різних питань. Питання, з якими звертались громадяни до районної державної адміністрації, стосувались: транспорту та зв’язку – 1 (13%), аграрної політики та земельних відносин – 1 (13%), соціального захисту – 2 (25%), освіти – 3 (36%), діяльності органів місцевого самоврядування – 1 (13%). Актуальність звернень із питаннями соціального захисту зменшилась (в листопаді минулого року 12 (66%) звернень) - механізм виплати коштів субсидії у поточному році вже достатньо роз’яснений.

За суб'єктом надходження звернення можна розподілити так:

- індивідуальних – 7;

- колективних – 1.

За категоріями авторів:

- інвалід ІІ групи – 2;

- багатодітна сім’я – 1.

На Урядову гарячу лінію надійшло 2 звернення, до Верховної Ради України – 1, голові районної державної адміністрації - 5.

Питання стосувалися надання матеріальної допомоги, обладнання шкільного автобуса у с. Печенюги новою системою обігріву, виплати орендної плати за земельний пай у с. Лісконоги, надання довідки про роботу вчителем за сумісництвом, роботи секретаря Бучківської сільської ради, курсування рейсового автобуса «Грем’яч-Чернігів» у с. Смяч.

Звернення розглядаються своєчасно, заявникам відповідно до чинного законодавства надаються роз’яснення щодо порушених ними питань, вживаються відповідні заходи.

09 листопада відбувся виїзний день особистого прийому громадян в.о. голови районної державної адміністрації в с. Рогівка Лісконогівської сільської ради. Громадяни с. Рогівка активно зверталися до в.о. голови районної державної адміністрації. Їх турбували питання перерахунку пенсій, виплати субсидії, ремонту дороги на території села, визначення розпорядника земель запасу на території сільської ради, заміни старих стовпів ЛЕП. На більшість питань відповіді були надані під час спілкування відповідними профільними спеціалістами, на одне – оформлено доручення.

Щоденно, згідно із затвердженим графіком, керівництвом районної державної адміністрації проводиться особистий прийом громадян.

Зв’язок із населенням району підтримується черговими районної державної адміністрації за допомогою Гарячої телефонної лінії голови районної державної адміністрації 2-12-13.

Також громадяни району можуть отримати відповідь на актуальне питання за допомогою електронної приймальні районної державної адміністрації на сайті http://novgadm.cg.gov.ua .

Інна Беденок, головний спеціаліст юридичного відділу апарату районної державної адміністрації