23 січня 2019
Пам'ятка щодо "Куточку споживача"
Пам'ятка щодо Книги скарг і пропозицій
Пам’ятка для українських туристів
Що робити, якщо виникли питання до авіакомпанії
Щодо обов’язку продавців видавати розрахункові документи встановленої форми при реалізації побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту
Вас ошукали у магазині? Найчастіші порушення (матеріали партнерів)
До уваги споживачів! Будьте пильними при придбанні ювелірних виробів!
Що робити, якщо вас обкурюють? Пишіть скаргу до Держпродспоживслужби!
Що робити споживачу, якщо ціни на ціннику і в чекові не співпадають?
Пам’ятка для споживачів, які мають намір скористуватися послугами інтернет-магазину
Пам’ятка для споживачів (якщо ваші права порушено)
Зразок скарги про порушення прав споживача
Зразок скарги про порушення прав споживачів (у випадку відмови в обслуговуванні українською мовою)
Зразок скарги споживача (у випадку відмови провести розрахунок банківською карткою)
Зразок скарги при відсутності книги скарг
Пам’ятка споживача: Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у магазині?
Лист Мінекономрозвитку від 25.10.2018 № 3633-06/46539-03 щодо розповсюдження вимог статті 3 Закону України
«Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» на заходи державного ринкового нагляду
Лист Мінекономрозвитку від 12.11.2018 № 3631-06/49481-03 щодо розробленої форми звернення про порушення прав споживачів у разі придбання нехарчової продукції
Лист Мінекономрозвитку від 21.03.2017 № 3633-06/9130-03 щодо здійснення державного ринкового нагляду