Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://novgadm.cg.gov.ua/old
back

Про стан роботи зі зверненнями громадян у І півріччі 2013 року

05 липня 2013

У І півріччі поточного року спостерігається тенденція щодо зменшення кількості звернень громадян, що надійшли на адресу районної державної адміністрації. Всього до районної державної адміністрації протягом І півріччя поточного року надійшло 204 (-72 у порівнянні з відповідним періодом минулого року) звернень, порушено 215 (-80) питань.

До голови районної державної адміністрації надійшло 99 (-35) письмових звернень, 33 (-38) – усних, на "Гарячу телефонну лінію" голови районної державної адміністрації звернулося 8 громадян, які порушили 11 питань. До заступників голови районної державної адміністрації звернулося 64 (-7) громадянина, які порушили 64 (-11) питання.

38% питань вирішено позитивно, відмовлено у задоволенні 3% зверненням, на 54% питань дані роз’яснення, 1% звернення надіслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян", 5% звернень не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян ".

Так, було відновлено автобусне сполучення до с.Бирине, ліквідовано вибоїну на дорозі в с.Камінь, надано матеріальну допомогу інваліду Великої Вітчизняної війни, будинок і господарчі будівлі якого було знищено пожежею, учаснику бойових дій - на відновлення даху будинку, який було пошкоджено під час буревію, було відремонтовано аварійну підвідну лінію електромережі до ФАПу в с.Кірове, відновлено водопостачання в с.Грем'яч, проведено заміну ламп вуличного освітлення на одній з вулиць міста, забезпечено балонами зі скрапленим газом населення Чайкинської сільської ради.

53 звернення надійшло до районної державної адміністрації від органів влади вищого рівня. Питання стосувалися відмови у наданні субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, відшкодування витрат на придбання твердого палива та скрапленого газу, розчистки доріг після снігопадів, надання матеріальної допомоги, затвердження технічної документації міською радою, врегулювання тарифів на водопостачання та водовідведення.

Найбільше було порушено питань, що стосуються соціального захисту населення, комунального господарства, земельних відносин та аграрної політики, праці і заробітної плати.

Відбулось 6 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян про надання матеріальної допомоги, де було розглянуто 32 заяви. Згідно з розпорядженням голови районної державної адміністрації у зв’язку з тяжким матеріальним становищем та на лікування жителям району надано 6030,00 грн матеріальної допомоги.

Постійно проводяться прямі телефонні зв’язки, виїзні приймальні, виїзні дні апарату районної державної адміністрації.

Щоденно, згідно із затвердженим графіком, керівництвом районної державної адміністрації проводиться особистий прийом громадян. Зв’язок з населенням району цілодобово підтримується черговими районної державної адміністрації.

Юридичний відділ апарату районної державної адміністрації