26 листопада 2018
Наказом по територіальному центру від 18.10.2018 р. за № 197 було затверджено склад комісії з оцінки якості соціальних послуг, затверджено план проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг, призначено відповідальну особу за організацію і проведення внутрішньої оцінки.
В ході перевірки застосовувались наступні методи оцінки якості соціальних послуг:
- анкетування отримувачів соціальних послуг;
- телефонне опитування;
- спостереження за процесом надання соціальних послуг;
- консультації з отримувачами соціальних послуг щодо відповідності обсягу, змісту, умов та порядку надання соціальних послуг відповідно до державних стандартів;
- вивчення звернень отримувачів соціальних послуг.
Для визначення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг, які надаються Новгород – Сіверським територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Новгород – Сіверської районної ради Чернігівської області, було опитано 276 підопічних, які обслуговуються у відділенні соціальної допомоги вдома та у відділенні стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання.
Опитування проводилося членами комісії з оцінки якості соціальних послуг з метою збору необхідної інформації, для визначення дотримання показників якості соціальних послуг відповідно до державних стандартів.
Оцінка якості соціальних послуг
Показники |
Статус |
Рекомендації |
Кількісні |
«добре» |
Продовжувати роботу з суб’єктом |
Якісні |
«добре» |
|
Узагальнений |
«добре» |
Незважаючи на загальну оцінку «добре», розроблені заходи, спрямовані на вдосконалення процесу обслуговування й підвищення якості соціальних послуг, які надаються структурними підрозділами Новгород – Сіверського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Новгород – Сіверської районної ради Чернігівської області, а саме:
- посилити контроль за якістю та обсягом надання соціальних послуг підопічним;
- постійно контролювати надання соціальними робітниками послуг щодо повноти обсягу та вчасності надання шляхом проведення телефонного опитування, виходів на дільницю;
- продовжувати інформаційно - роз’яснювальну роботу з питань обслуговування територіальним центром шляхом розміщення інформації в друкованих виданнях, на радіо та телебаченні;
- облаштувати похилі скоси на порогах для безперешкодного доступу людей з інвалідністю та проїзд на інвалідному візку;
- облаштувати двері спеціальними пристосуваннями для фіксації дверних полотен в положенні «відчинено» і «зачинено» для безпроблемного проходу.
В. ПРОКОПЕНКО, директор Новгород – Сіверського територіального центру
соціального обслуговування (надання соціальних послуг)