back

Про результати проведеної внутрішньої оцінки якості соціальних послуг в Новгород – Сіверському територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг)

26 листопада 2018

Наказом по територіальному центру  від 18.10.2018 р. за № 197 було затверджено склад комісії з  оцінки якості соціальних послуг,  затверджено план проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг, призначено відповідальну особу за організацію і проведення внутрішньої оцінки.

 

В ході перевірки застосовувались наступні методи оцінки якості соціальних послуг:

- анкетування отримувачів соціальних послуг;

- телефонне опитування;

- спостереження за процесом надання соціальних послуг;

- консультації  з отримувачами  соціальних послуг   щодо   відповідності обсягу, змісту, умов та порядку надання соціальних послуг відповідно до державних стандартів;

- вивчення звернень отримувачів соціальних послуг.

 

Для визначення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг, які надаються Новгород – Сіверським територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Новгород – Сіверської районної ради Чернігівської області, було опитано 276 підопічних, які обслуговуються у відділенні соціальної допомоги вдома та  у відділенні стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання.

 

Опитування проводилося членами комісії з оцінки якості соціальних послуг з метою збору необхідної інформації, для визначення дотримання показників якості соціальних послуг відповідно до державних стандартів.

 

 

Оцінка якості соціальних послуг

 

Показники

Статус

Рекомендації

Кількісні

«добре»

Продовжувати роботу з суб’єктом

Якісні

«добре»

Узагальнений

«добре»

 

Незважаючи на загальну оцінку «добре», розроблені заходи, спрямовані на вдосконалення процесу обслуговування й підвищення якості соціальних послуг, які надаються структурними підрозділами Новгород – Сіверського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Новгород – Сіверської районної ради Чернігівської області, а саме:

-  посилити контроль за якістю та обсягом надання соціальних послуг підопічним;

- постійно контролювати надання соціальними робітниками послуг щодо повноти обсягу та вчасності надання шляхом проведення телефонного опитування, виходів на дільницю;

- продовжувати   інформаційно - роз’яснювальну  роботу  з  питань обслуговування територіальним центром шляхом розміщення інформації в друкованих виданнях, на радіо та телебаченні;

- облаштувати похилі скоси на порогах для безперешкодного доступу людей з інвалідністю та проїзд на інвалідному візку;

- облаштувати  двері спеціальними пристосуваннями для фіксації дверних полотен в положенні «відчинено» і «зачинено» для безпроблемного проходу.  

 

 

 

В. ПРОКОПЕНКО, директор Новгород – Сіверського територіального центру

соціального обслуговування (надання соціальних послуг)