Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://novgadm.cg.gov.ua/old
back

Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом 9 місяців 2013 року

16 жовтня 2013

До районної державної адміністрації протягом 9 місяців поточного року надійшло 313 звернень, порушено 326 питань, зберігається тенденція щодо зменшення кількості звернень громадян. З червня поточного року функціонує "Гаряча телефонна лінія" голови районної державної адміністрації.

103 звернення надійшло до районної державної адміністрації від органів влади вищого рівня. Питання стосувалися відмови у наданні субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, відшкодування витрат на придбання твердого палива та скрапленого газу, надання матеріальної допомоги, затвердження технічної документації міською радою, врегулювання тарифів на водопостачання та водовідведення, роботи проводового радіо, приватизації земельної ділянки.

Особлива увага головою районної державної адміністрації та його заступниками приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

35% питань вирішено позитивно, відмовлено у задоволенні 3% зверненням, на 56% питань дані роз’яснення, 2% звернень надіслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян", 4% звернень не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян ".

Так, було відновлено водопостачання в с.Грем'яч, проведено заміну ламп вуличного освітлення на одній з вулиць міста, забезпечено балонами зі скрапленим газом населення Чайкинської сільської ради, відремонтовано Грем'яцьку зош І-ІІІ ступенів, проведені роботи щодо покращання водопостачання на вулицях Чернігівська та Ювілейна.

Найбільше було порушено питань, що стосуються соціального захисту населення – 26%, комунального господарства – 13%, земельних відносин та аграрної політики – 12%, праці і заробітної плати – 8%, освіти – 6%, охорони здоров'я – 6%.

8 повторних звернень надійшло за звітний період до районної державної адміністрації, причиною яких є незгода авторів звернень з наданими відповідями. Відбулось 8 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян про надання матеріальної допомоги, де було розглянуто 39 заяв. Згідно з розпорядженням голови районної державної адміністрації у зв’язку з тяжким матеріальним становищем та на лікування жителям району надано 7480,00 грн матеріальної допомоги.

Постійно проводяться прямі телефонні зв’язки, виїзні приймальні, виїзні дні апарату районної державної адміністрації.

Щоденно, згідно із затвердженим графіком, керівництвом районної державної адміністрації проводиться особистий прийом громадян. Зв’язок з населенням району цілодобово підтримується черговими районної державної адміністрації.

За інформацією юридичного відділу апарату районної державної адміністрації