Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://novgadm.cg.gov.ua/old

22 лютого 2012

Архівний відділ районної державної адміністрації здійснює прийом громадян щоденно, з 8-ї до 17-ї години.

Звертаємо увагу громадян на те, що документи ліквідованих підприємств з особового складу (накази про прийом на роботу та звільнення працівників, особові рахунки з нарахування та виплати заробітної плати) зберігаються у Комунальному підприємстві «Районний трудовий архів». Завідувач Рамусь Олександр Миколайович. Т. 3-11-77.
 

Згідно зі статтею 20 Закону України «Про звернення громадян», запити за документами архівного відділу розглядаються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження; ті, що не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання; у разі неможливості надати необхідну інформацію у місячний термін він може бути подовжений до 45 днів.

Архівна довідка – підготовлений за запитом громадянина та офіційно засвідчений документ, що має юридичну силу і містить інформацію про предмет запиту на підставі архівних документів.

Архівна довідка складається за встановленою формою на бланку архівного відділу райдержадміністрації за підписом начальника архівного відділу, та гербовою печаткою архівного відділу. У тексті архівної довідки не дозволяється робити підчистки та виправлення, не дозволяються коментарі, власні висновки виконавця за змістом документів, на підставі яких складена довідка.


ЗРАЗОК ЗАЯВИ ПРО НАДАННЯ АРХІВНОЇ ДОВІДКИ ПРО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТРУДОВОГО СТАЖУ
 

Про звернення до архівного відділу районної державної адміністрації за 9 місяців 2018 року

За 9 місяців 2018 року до архівного відділу районної державної адміністрації на дійшло 67 письмових запитів. На особистий прийом звернулось 72 громадянина. Заявників цікавили питання підтвердження  трудового стажу для отримання пенсії, видача копії рішень органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, реорганізація колгоспів, повторної видачі втрачених документів про народження, смерть, реєстрації та розірвання шлюбу, обрання депутатом. Із 67 відповідей на письмові звернення 10 мали негативну відповідь. В більшості випадків строк розгляду звернень має 1-2 дні, у разі, коли розгляд звернення потребує більш детального вивчення строк збільшується, але не перевищує встановленого законодавством строку.

Про стан роботи із запитами фізичних та юридичних осіб в архівному відділі районної державної адміністрації протягом 2017 року

За 2017 рік до архівного відділу надійшло 69 запитів, 56 з яких виконано позитивно, на 13 – надано відповідь про відсутність запитуваної інформації. Більшість питань, які порушувались, а саме 15, стосувались питання видачі копії рішень органів виконавчої влади та місцевого самоврядування (надання у приватну власність земельних ділянок, процедури зміни форми власності та переіменування сільгосптовариств району), 39 – про реорганізацію колгоспу, 12 – стосовно підтвердження прийняття в члени колгоспу.

На особистий прийом до начальника архівного відділу районної державної адміністрації звернувся 91 громадянин. Заявників цікавили питання підтвердження трудового стажу для отримання пенсії, видача копії рішень органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, реорганізація колгоспів, повторної видачі втрачених документів про народження, смерть, реєстрації та розірвання шлюбу, обрання депутатом районної ради, припинення підприємницької діяльності, реорганізація колгоспів, видачі земельних ділянок на територіях сільських рад району. На всі звернення були надані вичерпні відповіді.
 

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян у архівному відділі районної державної адміністрації у І кварталі 2017 року

За І квартал 2017 року до архівного відділу надійшов 21 запит, 17 з яких виконано позитивно, на 4 – надано відповідь про відсутність запитуваної інформації. Більшість питань, які порушувались,а саме 14 стосувались реорганізації колгоспу, 6 – стосовно підтвердження членства в колгоспі.

На особистий прийом до начальника архівного відділу районної державної адміністрації звернулося 26 громадян. Заявників цікавили питання підтвердження трудового стажу для отримання пенсії, видача копії рішень органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, реорганізація колгоспів, повторної видачі втрачених документів про народження, смерть, реєстрації та розірвання шлюбу. На всі звернення були надані вичерпні відповіді.

Запити щодо підтвердження трудового стажу протягом звітного періоду не надходили.
 

Наталія Півень, начальник архівного відділу районної державної адміністрації