09 грудня 2011

Державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців відділу економіки, агропромислового розвитку та державної реєстрації Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області - Тимошенко Наталія Юріївна.

Адреса: 16000, м. Новгород-Сіверський, вул. Б.Майстренка, 6

ІІІ поверх, кабінет №26

 

Прийом відвідувачів: щодня з 8-00 до 17-00, крім вихідних та святкових днів.

Обідня перерва: з 13-00 до 14-00.

 

Державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців відділу економіки, агропромислового розвитку та державної реєстрації Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області - Наконечний Юрій Петрович.

Адреса: 16200, Чернігівська область, смт. Короп, вул. Київська, 9.

 

Перелік адміністративних послуг у сфері державної реєстрації підприємництва, що надаються відділом економічної політики, розвитку інфраструктури та державної реєстрації Новгород-Сіверської районної державної адміністрації Чернігівської області

 

Назва адміністративної послуги Зразок формалізованого документу
1. Надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в письмовій формі

Інформаційна картка


Запит на витяг 2019

2. Державна реєстрація фізичної особи – підприємця

Інформаційна картка

Заява

Приклад заповнення заяви.pdf

3. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Інформаційна картка

Заява 

Приклад заповнення заяви.pdf

4. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця

Інформаційна картка

Заява 

Приклад заповнення заяви.pdf

5. Державна реєстрація створення юридичної особи

Інформаційна картка

Заява 

Приклад заповнення заяви.pdf

6. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Інформаційна картка

Заява

Приклад заповнення заяви.pdf

7. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації

Інформаційна картка

Заява

Приклад заповнення заяви.pdf

8. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації

Інформаційна картка


Заява

9. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи

Інформаційна картка


Заява

10. Державна реєстрація внесення змін про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Інформаційна картка


Заява

11. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи

Інформаційна картка

Заява

12. Надання документів, що містяться в реєстраційній справі, в паперовій формі.

Інформаційна картка


Запит про надання документів

13. Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи.

Інформаційна картка

14. Державна реєстрація відміни рішення про припинення юридичної особи.

Інформаційна картка

15. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи.

Інформаційна картка

16. Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа.

Інформаційна картка


Заява

17. Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту.

Інформаційна картка


Заява

18. Державна реєстрація  включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Інформаційна картка

Заява

19. Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім громадського формування)

Інформаційна картка

Заява

 

 

За державну реєстрацію справляється адміністративний збір в такому розмірі:

 

0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб  – за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою;

0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб – за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи-підприємця;

75 відсотків адміністративного збору – за державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі.

У разі відмови в державній реєстрації адміністративний збір не повертається.

 
 

Відповідно до ст. 36 Закону України від 15.05.2003 № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» у разі відмови в державній реєстрації адміністративний збір не повертається.


 

Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, фізичну особу - підприємця та громадське формування, що не має статусу юридичної особи, у тому числі змін до установчих документів, пов’язаних з приведенням їх у відповідність із законами.

 

Адміністративний збір не справляється за проведення державної реєстрації змін до відомостей про юридичних осіб та їхніх установчих документів, змін до відомостей про фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, пов’язаних із змінами в адміністративно-територіальному устрої України, а також зміни місцезнаходження юридичної особи, місця проживання фізичної особи у зв’язку із зміною назви (перейменуванням) скверів, бульварів, вулиць, провулків, узвозів, проїздів, проспектів, площ, майданів, набережних, мостів, інших об’єктів топоніміки населених пунктів.

 

У разі якщо законами визначено строк для приведення у відповідність до них, адміністративний збір не справляється при внесенні змін до відомостей, у тому числі змін до установчих документів, у строк, визначений цими законами.

 

Державні органи, у тому числі суди, органи Національної поліції, органи прокуратури, органи Служби безпеки України, органи Бюро економічної безпеки України, а також органи місцевого самоврядування та їхні посадові особи, Фонд гарантування вкладів фізичних осіб та неплатоспроможний банк або банк, щодо якого прийнято рішення про відкликання банківської ліцензії та ліквідацію банку з підстав, визначених частиною другою статті 77 Закону України "Про банки і банківську діяльність", що виводиться з ринку або ліквідується Фондом гарантування вкладів фізичних осіб, звільняються від справляння адміністративного збору за державну реєстрацію та від плати за надання відомостей з Єдиного державного реєстру через портал електронних сервісів.

 

За надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляється плата в такому розмірі:

- 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за надання виписки для проставлення апостилю та витягу в паперовій формі;

- 0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі;

- 75 відсотків плати, встановленої цією частиною за надання відповідного документа в паперовій формі - за надання витягу в електронній формі та документа в електронній формі, що міститься в реєстраційній справі.

 

Адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляються у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень.

 

Опитуванні з питань оптимізації діяльності центрів надання адміністративних послуг

https://docs.google.com/forms/d/1auIPl8ZE4CUmHr2HntqNcheUe1HRj4nQ-UYTCtdzN8A/editПостанова Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 року №1133 «Про надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у скорочені строки»