back

ПРОАНАЛІЗОВАНО СТАН РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН, ЩО НАДІЙШЛИ ДО РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ПРОТЯГОМ 2012 РОКУ

17 січня 2013

У 2012 році до райдержадміністрації надійшло 355 звернень, що на 56 звернень більше ніж у 2011, порушено 361 питання. Відбулося 10 виїзних днів-приймалень райдержадміністрації спільно з районною радою у населених пунктах району, які проходили за участю представників управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, управління Пенсійного фонду України в районі, районного відділу Держкомзему та інших. ДЕТАЛЬНІШЕ>>>

У зустрічах взяли участь 251 громадянин, звернулися до присутніх 61 громадянин, розглянуто 66 питань. Здебільшого громадян цікавили питання щодо урегулювання земельних відносин, перерахування пенсій, призначення субсидій, виплати соціальних допомог, ремонту доріг, електричної мережі, забезпечення балонами зі скрапленим газом, відкриття сільського клубу. Частина питань була роз'яснена учасниками виїзних днів-приймалень у ході проведення заходів. Питання щодо постачання скрапленого газу в населені пункти району, безперебійного водопостачання, забезпечення багатодітної родини дровами, розрахунку з населенням за здане ПрАТ "Новгород-Сіверський сирзавод" молоко були вирішені за відповідними дорученнями голови райдержадміністрації.

Позитивно вирішено 39% звернень, дано роз'яснення на 56% звернень, відмовлено у задоволенні 2% звернень, відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян» переслано за належністю 1% звернень громадян, 3% звернень не підлягають розгляду відповідно до ст. 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян».

21% звернень надійшло від найменш соціально захищених категорій громадян, що 5% менше ніж у минулому році.

На 4% збільшилась кількість звернень до органів влади вищого рівня. Питання стосувалися невиплати орендної плати за користування земельним паями, надання матеріальної допомоги у зв'язку із тяжким матеріальним становищем, роз’яснень щодо будівництва цементного заводу на території району, процедури отримання почесного звання «Мати-героїня», затримки у виплаті заробітної плати працівникам бюджетної сфери, ремонту житлового будинку, усунення наслідків руйнування водовідвідної каналізації, вуличного освітлення в одному із сіл району, ремонту доріг у сільській місцевості.

Найбільше було порушено питань щодо соціального захисту населення – 25% від загальної кількості питань, 11% питань стосувалися комунального господарства, 8% - з урегулювання земельних відносин та аграрної політики, 7% - праці та заробітної плати.

Упродовж 2012 року організовано 15 прямих телефонних зв'язків з населенням району, на 2 менше ніж у 2011, серед них 1 - голови райдержадміністрації, 4 – заступників голови райдержадміністрації, 1 – керівника апарату райдержадміністрації, 10 - начальників управлінь, відділів райдержадміністрації. Не зважаючи на те, що телефонних зв'язків відбулось на 2 менше ніж у минулому році, було вислухано 53 громадянина, які порушили 55 питань, що на 8% перевищує кількість громадян, які звернулися у минулому році. На більшість питань було надано роз'яснення відповідно до чинного законодавства.

Відбулось 10 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян про надання матеріальної допомоги, де було розглянуто 64 заяви. Згідно з розпорядженням голови районної державної адміністрації у зв’язку з тяжким матеріальним становищем та на лікування жителям району надано матеріальну допомогу на суму 11700 грн, що на 987,12 грн більше, ніж у минулому році.

Щоденно, згідно із затвердженим графіком, керівництвом райдержадміністрації проводиться особистий прийом громадян. Зв’язок з населенням району цілодобово підтримується черговими райдержадміністрації.


Головний спеціаліст юридичного відділу апарату райдержадміністрації Наталія Півень