back

Навчання з правової освіти

13 листопада 2018

13 листопада на навчанні з правової освіти працівники районної державної адміністрації розглянули основні положення Закону України "Про основні засади забезпечення кібербезпеки України" та порядок складання індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності державного службовця.

 

Як зазначив Юрій Білий, начальник відділу інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та правового забезпечення районної державної адміністрації, в Україні 9 травня набув чинності закон "Про основні засади забезпечення кібербезпеки України", який Верховна Рада ухвалила в жовтні минулого року. Документ, зокрема, визначає основи забезпечення захисту національних інтересів України в кіберпросторі, основні цілі, напрямки та принципи державної політики в сфері кібербезпеки, а також повноваження державних органів у цій сфері, основні принципи координації їх діяльності щодо забезпечення кібербезпеки.

 

Водночас, закон не поширюється, зокрема, на: соціальні мережі, приватні електронні інформресурси в мережі інтернет, якщо вони не несуть інформації, необхідність захисту якої встановлена законом. Крім того, документ визначає поняття державно-приватної взаємодії в сфері кібербезпеки.

На думку Юрія Білого, прийняття закону – важливий етап для України, адже це запускає комплексний процес регулювання кібербезпеки, як окремої важливої галузі. Наступним етапом має стати перелік об'єктів критичної інфраструктури від Кабміну (об'єкти, що мають життєво-важливе значення для функціонування держави).

 

Загалом закон розширив і доповнив положення Стратегії кібербезпеки України, затвердженої указом президента в 2016 році. Водночас, основним досягненням закону "Про основні засади забезпечення кібербезпеки України" є імплементація в правове поле визначень, що стосуються кібербезпеки, кібератак і кіберзахисту.

 

Тетяна Гончарова, завідувач сектору управління персоналом апарату районної державної адміністрації детально розповіла про порядок складання індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності державного службовця.

 

Йшлося, зокрема, про те, що процедуру складання індивідуальної програми для державних службовців рекомендується проводити після завершення оцінювання результатів їх службової діяльності, одночасно з визначенням завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності державних службовців у грудні року, що передує звітному.

 

Кожному державному службовцю рекомендується щорічно визначати від однієї до чотирьох професійних компетенцій, які потребують подальшого вдосконалення.

 

Вибір орієнтовної тематики професійного навчання рекомендується безпосередньо пов'язувати із стратегічними цілями, пріоритетними завданнями структурного підрозділу та державного органу в цілому, в якому працює державний службовець, з урахуванням прав, обов'язків, повноважень та відповідальності, що покладаються на державного службовця, визначених у його посадовій інструкції, а також у положенні про відповідний структурний підрозділ, положенні про державний орган.

 

Відділ інформаційної діяльності, комунікацій

з громадськістю та правового забезпечення

 районної державної адміністрації