back

Про стан роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2016 року

10 жовтня 2016

Питанням вдосконалення організації роботи із зверненнями громадян, поліпшенню умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів державної влади, місцевого самоврядування, організації розгляду порушених у зверненнях питань, підвищенню відповідальності керівників органів виконавчої влади на вчасне реагування на пропозиції, заяви, скарги громадян з розв’язанням проблем, що спричиняють такі скарги, приділяється значна увага.

Стан роботи із зверненнями громадян аналізується щомісячно. За 9 місяців 2016 року кількість звернень, надісланих до районної державної адміністрації збільшилась і становить 154 проти 135 за аналогічний період 2015 року. Питання стосувалися нарахування субсидій, нарахування та виплати соціальних допомог малозабезпеченим сім'ям, створення стихійного сміттєзвалища, виплати заборгованості заробітної плати працівникам центральної районної лікарні, оформлення документації на землю, закриття магазину в с. Ушівка, підпалу будинків в с. Леньків, відсутності продавця в с. Грем'яч, надання допомоги в оформленні документів для оренди приміщення школи в с. Шептаки, надзвичайної ситуації в с. Комань, що склалася під час зсуву грунту в домогосподарстві Дмитрієвої Н.І., відсутності автобусного сполучення з с. Ушівка, порушення правил добросусідства, відсутності лікаря-хірурга в центральній районній лікарні, надання матеріальної допомоги на лікування.

Із загальної кількості письмових звернень 71 надійшло із обласної державної адміністрації, 4 звернення адресовано Президенту України, 1-Голові Верховної Ради України, 7 звернень надійшло на адресу голови обласної державної адміністрації.

Серед звернень, що надійшли до районної державної адміністрації, і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України «Про звернення громадян», 148 (96 %)складають заяви та клопотання, 6(4%) – скарги.

Індивідуальних звернень -146, колективних-5, без підпису -3.

За період, що розглядається, до районної державної адміністрації надійшло 2 повторних звернення. Вони стосувались нарахування та виплати субсидії та невиплати коштів за оренду паїв жителям с Полюшкине.

Найчастіше у зверненнях, що надходять до районної державної адміністрації, порушуються питання соціального захисту. Так, протягом 9 місяців 2016 року таких звернень надійшло 91 (у 2015 році за аналогічний період було 58 звернення). У переважній більшості цих звернень їх автори звертались до управління соціального захисту населення з питанням нарахування та виплати коштів на придбання твердого палива а також повідомляли про скрутне матеріальне становище, в якому опинилися та просили надати матеріальну допомогу.

Протягом даного періоду районною державною адміністрацією було надано матеріальну допомогу 52 заявникам в сумі 11800 грн.

Найбільш актуальними групами питань, з якими звертались громадяни до районної державної адміністрації, були питання: комунального господарства – 9 (6%), транспорту і зв'язку – 12 (7%), охорони здоров'я – 3 (2%), праці і заробітної плати - 4 (3%), аграрної політики і земельних відносин – 10 (6%), житлової політики - 1 (1%), освіти - 2 (2%), сім'ї та молоді - 1(1%), діяльності місцевих органів виконавчої влади - 3 (2%), екологія та природні ресурси - 1 (1%), інші питання - 17 (10%).

Для активізації роботи із зверненнями громадян районною державною адміністрацією спільно з районною радою проводяться виїзні дні – приймальні. За 9 місяців 2016 року проведено 7 виїзних – днів приймалень за участю керівництва районної державної адміністрації, із залученням представників управлінь соціального захисту населення районної державної адміністрації, Пенсійного фонду України в районі, районного відділу Держземагенства та інших представників районних управлінь, організацій, підприємств. Це дає можливість отримати безпосередньо відповіді на більшість питань, що турбують населення.

Перевірено стан виконання делегованих повноважень щодо роботи із зверненнями громадян у 9 виконавчих комітетах сільських рад. Звернуто увагу посадових осіб місцевого самоврядування на неналежну організацію ведення діловодства за зверненнями громадян, надано рекомендації, пропозиції для усунення недоліків.

Протягом 9 місяців поточного року організовано 10 прямих телефонних зв'язків з населенням району керівництва районної державної адміністрації: голови районної державної адміністрації, першого заступника голови, заступника голови, керівника апарату, начальника відділу освіти, відділу культури, юридичного відділу, відділу Держгеокадастру, управління соціального захисту населення, Новгород-Сіверського об'єднаного управління Пенсійного фонду України. Під час проведення прямих телефонних зв'язків до керівництва району звернулося 13 громадян, які порушили 13 питань. Питання стосувалися порядку оформлення нерухомості, приватизації земельних ділянок, надання соціальних послуг, оформлення документів на призначення субсидії, незаконного прийому металобрухту, порядку перерахунку пенсій, виплати пенсії по втраті годувальника, призначення пенсії за вислугу років.

На всі питання були дані відповіді під час спілкування з громадянами.

Авторів звернень чоловічої статі - 78 ( 51%), жіночої - 68 (44%).

42 (62%) звернення надійшло від учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС про надання матеріальної допомоги.

За соціальним станом авторів звернень:

- пенсіонерів - 34;

- безробітних -8;

- селяни -1;

- військовослужбовці -2;

- працівники бюджетної сфери -3;

- робітники -2;

У звітному періоді всі управління та відділи районної державної адміністрації забезпечували своєчасний і об’єктивний розгляд звернень, надавали заявникам допомогу у вирішенні порушених проблем, вживали заходи щодо усунення виявлених порушень. Терміни розгляду звернень не порушувались.

Особистий прийом громадян головою, заступниками голови та керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації проводився регулярно і безперешкодно у встановлені дні та години прийому згідно із затвердженим графіком. При розгляді звернень особлива увага приділяється зверненням, з якими звертаються інваліди всіх категорій, учасники війни та бойових дій, ветерани війни та праці, непрацездатні особи та особи, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітні та одинокі матері, інші особи, які потребують соціального захисту та підтримки.

Тетяна Сич, спеціаліст юридичного відділу апарату районної державної адміністрації