Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://novgadm.cg.gov.ua/old
back

Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом 2011 року

18 січня 2012

У 2011 році збільшилась кількість звернень громадян. Всього до райдержадміністрації упродовж 2011 року надійшло 395 звернень, порушено 415 питань. Відбулося 10 виїзних днів-приймалень райдержадміністрації спільно з районною радою у населених пунктах району, які проходили за участю представників управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, управління Пенсійного фонду України в районі, районного відділу Держкомзему та інших. ДЕТАЛЬНІШЕ>>>

У зустрічах взяло участь 235 громадян, звернулося до присутніх 52 громадянина, розглянуто 56 питань. На більшість питань учасниками виїзних днів - приймалень були надані конкретні відповіді у ході проведення заходу; з метою вирішення питань, що потребують додаткового часу, були розроблені відповідні доручення голови райдержадміністрації.

Позитивно вирішено 34% звернень, дано роз"яснення на 61% звернень, відмовлено у задоволенні 2% зверненням, відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян» переслано за належністю 1% звернень громадян, 2% звернень не підлягають розгляду відповідно до ст. 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян».

26% звернень надійшло від найменш соціально захищених категорій громадян.

Збільшилась кількість звернень до органів влади вищого рівня, що зумовлено відкриттям телефонних гарячих ліній. Питання стосувалися надання матеріальної допомоги у зв"язку із тяжким матеріальним становищем, ремонту доріг місцевого значення, невиплати заробітної плати, порядку переоформлення документів на земельні паї, виплати орендної плати за користування земельними паями, повернення знецінених коштів, порядку отримання коштів за присвоєння Почесного звання «Мати-героїня».

Найбільше було порушено питань щодо соціального захисту населення – 34% від загальної кількості питань, 12% складали питання з урегулювання земельних відносин та аграрної політики, 11% питань, які стосувалися комунального господарства.

Упродовж 2011 року організовано 17 прямих телефонних зв"язків з населенням району, серед них 2 - голови райдержадміністрації, 3 – заступників голови райдержадміністрації, 1 – керівника апарату райдержадміністрації, 11 - начальників управлінь, відділів райдержадміністрації. Було вислухано 49 громадян, які порушили 52 питання, з них 15% вирішено позитивно, на інші питання надано роз"яснення.

Відбулось 14 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян про надання матеріальної допомоги, де було розглянуто 62 заяви. Згідно з розпорядженням голови районної державної адміністрації у зв"язку з тяжким матеріальним становищем та на лікування жителям району надано матеріальну допомогу на суму 10712,88 грн, що на 698,66 грн менше, ніж у минулому році.

Щоденно, згідно із затвердженим графіком, керівництвом райдержадміністрації проводиться особистий прийом громадян. Зв"язок з населенням району цілодобово підтримується черговими райдержадміністрації.


Наталія Півень, головний спеціаліст юридичного відділу апарату райдержадміністрації