Інформація про роботу ”Гарячої телефонної лінії” Новгород-Сіверської районної державної адміністрації

 

 

 

Інформація про стан розгляду звернень громадян на гарячу телефонну лінію голови районної державної адміністрації станом на 01.07.2018

 

 

 

 

Мешканці Новгород-Сіверського району можуть звернутися на «Гарячу телефонну лінію» голови Новгород-Сіверської районної державної адміністрації щодо актуальних проблемних питань. Головна мета телефонної лінії зробити районну владу доступнішою для жителів району через механізм звернень громадян.

 

 

Номер телефону – (04658) 2-12-13

Графік роботи: понеділок-п'ятниця з 08:00 до 17:00 год.

Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах району безкоштовні, з мобільних – згідно з тарифами оператора.

Звернення на телефонну лінію офіційно реєструються та розглядаються згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян». На кожне звернення протягом 15-30 календарних днів надається письмова відповідь від районної державної адміністрації або іншого уповноваженого органу, якому було доручено розглядати звернення.

Звернення, в яких порушено питання інформативного, довідково-комунікативного та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються і вирішуються невідкладно.

Звертаємо Вашу увагу на те, що анонімні звернення не підлягають розгляду.

Відповідно до розпорядження в.о. голови районної державної адміністрації від 04 серпня 2017 року №425 "Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 17 травня 2013 року №126", відповідальним за реєстрацію та розгляд звернень громадян, що надходять на "Гарячу телефонну лінію" голови районної державної адміністрації призначено Інну Беденок, головного спеціаліста відділу інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та правового забезпечення районної державної адміністрації.